reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Katarína Magdolenová

Katarína Magdolenová

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som aká som :) Diagnóza: detailista Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Všimla som si

Katarína Magdolenová

Všimla som si

Moja cesta domov vedie viac či menej pravidelne cez sídliskové potraviny. Nakúpim pečivo, pár drobností, nič veľké. Vo vestibule predajne stojí vždy rovnaký pán. Predpokladám, že je tam každý deň. Teda pokiaľ nemá veštecké schopnosti a nebeží sa tam postaviť vždy, keď ja prichádzam. V rukách drží Nota Bene. Slušne pozdraví, následne ponúkne časopis na predaj. Ponúkne. Nevnucuje. Keď chcem, kúpim. Keď nechcem, poďakujem.

  • 24. feb 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 804x
  • 1
Krása má svoju cenu. Ale až takú?

Katarína Magdolenová

Krása má svoju cenu. Ale až takú?

Dlhým širokým chodníkom som náhlivo kráčala k autobusovej zastávke. Obiehala som ľudí vo vychádzkovom tempe, i staršiu pani, pomaličky kráčajúcu o palici. V diaľke pred sebou som videla dve malé dievčatá. Možno by som im nevenovala takmer žiadnu pozornosť, keby tá menšia z nich netlačila pred sebou kočík.

  • 27. máj 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 267x
  • 20
To máte psíka...?!!

Katarína Magdolenová

To máte psíka...?!!

Som psíčkarka. Čo dodať. Súčasťou môjho dňa sú okrem povinností pracovných aj povinnosti vychádzkové. A na prechádzke so štvornohým chlpáčom sa človek môže stretnúť s rôznymi situáciami. Niektoré sú vtipné, niektoré nepríjemné, iné....divné. Rovnako ako aj ľudia. Môžu byť vtipní, nepríjemní i divní.  Pred časom som sa pri venčení stala účastníčkou nie až tak obyčajného stretnutia.

  • 1. apr 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 129x
  • 9
Nie je lekár ako lekár

Katarína Magdolenová

Nie je lekár ako lekár

Už vyše týždňa pestujeme taký zvláštny „šport".  Pendlujeme medzi nemocnicou a bytom.....žijeme si život napoly nemocničný, napoly klasický....domácky. Pred viac ako týždňom môj manžel podstúpil operáciu - odstránenie cysty pri kostrči (odborne sinus pilonidalis - ak by chcel byť niekto v úplnom obraze). Po dvoch dňoch ho prepustili z nemocnice, avšak aj napriek tomu, že som si myslela, že najhoršie je za nami, tie pernejšie dni nás ešte len čakali.

  • 23. jan 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 331x
  • 4
reklama
SkryťZatvoriť reklamu